Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Секрети створення та просування бренду (на прикладі Christian Dior)

    Опубліковано 4 роки назад

    «Мої сукні – ефемерні предмети архітектури,

    призначені для того, щоб прославляти пропорції жіночого тіла»

    Крістіан Діор

    Christian Dior

    У перший день тижня маркетингу, 21 жовтня, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом к. е. н., доцент Чирва О.Г і старший викладач Пачева Н.О. провели для студентів ІІІ курсу економічного факультету відео-лекцію на тему «Секрети створення та просування бренду (на прикладі Christian Dior)».

    Christian Dior

    Лекція була присвячена брендингу. Саме брендинг є системою тривалої прихильності до товару. Брендом може бути не тільки товар, а й особистість. Яскравим прикладом бренду-людини, людини-легенди, яка створила бренд країні Франції і в післявоєнний період підкорила весь світ своїми жіночими колекціями одягу, є Крістіан Діор.

    У чому ж секрет успіху бренда Christian Dior? Чому вже понад 70 років беззаперечним законодавцем моди на одяг, парфумерію, косметику, прикраси, аксесуари залишається Dior? По-перше, Christian Dior – бренд особистості. По-друге, його популярність стала результатом втілення сміливих ідей засновника щодо дизайну одягу. По-третє, Крістіан Діор свято вірив у власний успіх.

    Christian Dior

    Найбільше дивує такий феномен: 24 жовтня виповнюється 56 років з дня смерті Крістіана Діора, а дім моди Dior не лише не втрачає, але й постійно набуває все більшої популярності серед споживачів. Керівником власного дому моди, заснованого у 1946 році, Крістіан Діор був лише 11 років, але Dior став колискою багатьох видатних дизайнерів XX століття – Іва Сена Лорана (Yves Saint Laurent), Марка Боана (Marc Bohan), Джанфранка Ферре (Gianfranco Ferre), Джона Гальяно (John Galliano).

    Крістіан Діор завжди мав схильність до ароматів: «Парфуми – це неперевершений відтінок жіночої індивідуальності, це останній штрих образу».

    Отже, успіх брендів видатних особистостей залежить насамперед від їх віри у власний успіх, креативних ідей і невтомної праці.