Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Як зробити себе брендом? Як зробити себе лідером?

    Опубліковано 4 роки назад

    Я обов’язково досягну того, що зветься успіхом.

    Коли мене запитають, в чому мій секрет,

    скажу – я щоразу піднімаюсь, після того, як падаю.

    Пол Харві

    Кафедра маркетингу та управління бізнесом успішно продовжує серію заходів, присвячених до дня маркетингу. Так, для студентів І-ІІ курсів напрямів підготовки «Маркетинг», «Управління персоналом та економіка праці», «Економіка підприємства», «Фінанси і кредит» та магістрантів спеціальності «Бізнес-адміністрування» проведено лекцію-тренінг «Як зробити себе брендом? Як зробити себе лідером?».

    DSC_0002

    Тобто структурно заняття складалося з двох частин. Першу провела к. е. н., старший викладач Олійник Катерина Андріївна, провівши майстер-клас про секрети бренд-менеджменту особистості. У другій частині практичний психолог УДПУ Корнієнко Наталія Леонідівна підняла проблему формування особистості лідера.

    DSC_0006

    Наталія Леонідівна звернулася до присутніх з питанням: «Хто з вас бажає бути лідером?». Виявилося, що далеко не всі, адже для цього необхідно сформувати відповідний світогляд.

    DSC_0997

    Тренінг «Хто я є насправді?». Всі присутні взяли аркуші паперу, на яких написали 10 власних якостей лідера. Найбільш активні за 3 хвилини озвучили свої якості. Після цього психолог запропонувала добровольцю, яким виявилася Ольга Морозова, вийти з аудиторії на 5 хвилин.

    DSC_0007

    Доки дівчина була відсутньою, озвучували її лідерські якості друзі, зокрема вони перелічили наступне.  Після цього Корнієнко Н.Л. покликала Морозову О. в аудиторію і попросила її перелічити свої якості знову, а присутні порівнювали, чи будуть співпадання. Їх виявилося чимало.

    DSC_0979

    Останньою була вправа «Я всього лише…, хоча міг би бути…». Потрібно було розслабитися і згадати ситуацію, про яку шкодуєш. Уявити, яким чином можна було б все змінити. Уявити свого критика, дати йому ім’я, наділити якостями. Розділити його якості на позитивні і негативні. Чи важко було мислити, уявляти, діяти в таких умовах?

    DSC_0008

    Отже, лекція-тренінг виявилася надзвичайно цікавою. Всі учасники висловили побажання збиратися на подібних заходах постійно. Дякуємо Корнієнко Н. Л. за підтримку починань кафедри маркетингу та управління бізнесом і з нетерпінням чекаємо на наступну зустріч.