Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Інтерактивна лекція як форма активного навчання

    Опубліковано 4 роки назад

    Сучасний рівень підготовки студентів орієнтує викладача на перехід від педагогічного традиціоналізму до впровадження нових форм і методів проведення лекційного заняття. З цією метою на економічному факультеті запроваджено читання інтерактивних лекцій замість традиційних, які, як правило, мають суто інформаційний характер і побудовані на творчій активності викладача, а не студента.

    Так, для студентів першого курсу проведено інтерактивну лекцію з дисципліни «Історія України», яка дозволила поєднати керуючу роль викладача з високою активністю студентів на основі використання сучасних інтерактивних технологій.

    фото 1

    фото 2

    Перевагами даної інтерактивної лекції стало опрацювання великого масиву інформації, налагодження оперативного зворотного зв’язку зі студентами, мобілізація мислення, знань та умінь студентів, досягнення високих результатів навчальної діяльності.

    фото 3

    фото 4

    Найголовніше те, що присутність студентів на інтерактивній лекції дає студентам більше ніж просте запам’ятовування фактів та спонукає більше думати, ніж записувати.