Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Засідання наукового гуртка «Тенденції розвитку готельно-ресторанної справи»

    Опубліковано 4 роки назад

    19 грудня 2013 року відбулося засідання наукового гуртка «Тенденції розвитку готельно-ресторанної справи» у якому взяли участь викладачі кафедри туризму готельно-ресторанної справи та студенти напрямку підготовки «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа».

    1

    Метою засідання наукового гуртка є дослідження стану готельно-ресторанної справи в Україні, факторів впливу та перспектив її розвитку та обґрунтування заходів щодо забезпечення пріоритетності розвитку готельно-ресторанної індустрії.

    З тематичними доповідями та презентаціями до них виступили :

    1. Корнійчук Аліна Василівна «Перспективи розвитку готельного бізнесу та ресторанної справи»;
    2. Браславська Леся Володимирівна «Основний готельний фонд України»;
    3. Нікіфоров Богдан Васильович «Формування та організація туристичного маршруту»;
    4. Гелеверя Надія «Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства»;
    5. Новакова Наталя «Комплексна характеристика організації обслуговування в закладах ресторанного господарства різних типів»;
    6. Візняк Тетяна «Основні види меню, правила подачі холодних і гарячих закусок, страв і напоїв, зокрема лікеро-горілчаних виробів і вин, правила їх підбору і подачі»;
    7. Годованюк Інна «Організація процесів обслуговування, які використовуються в закладах ресторанного господарства при влаштуванні банкетів, прийомів, а також спеціальні форми обслуговування»;
    8. Немировський Олег «Особливості обслуговування в готельно-туристичних комплексах та за місцем роботи і навчання».

    2

    3

            У процесі обговорення тематики  наукового гуртка було зроблено такі висновки:

    • ресторани та готелі України  є конкурентоздатними у своїй ціновій групі, зважаючи на велику кількість учасників та суворі правила;
    • за умов жорсткої конкуренції ресторани і готелі змушені запроваджувати інновації, шукати свою неповторну особливість, забезпечувати собі постійних клієнтів різного роду заохоченнями та підвищувати рівень сервісу;
    • розвиток готельно-ресторанної галузі знаходиться у прямій залежності від ступеня розвитку туризму, рекреації, освіти в галузі готельно-ресторанного бізнесу, мінімального  втручання держави (лише у проблемних питаннях тарифів, стандартів, готельного збору), налагодження системи постачання, транспорту та сфери послуг тощо.