Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Маркетолог одна з найбільш перспективних професій майбутнього десятиліття

    Опубліковано 4 роки назад

    marketolog1

    Жодна поважна фірма не може обійтись без маркетолога, вони потрібні у всіх сферах – від комерційних структур до державних та політичних організацій.

    Цей вид діяльності сьогодні є найбільш динамічним і перспективним.

    Черкаська обласна газета «Нова Доба» № 6 від 23 січня 2014 року опублікувала статтю «20 найперспективніших професій майбутнього десятиліття». За даними експертів найвизначніших підприємств України (МТС, “Київстар”, Beeline; “Майкрософт Україна”, IT-Era (Норвегія), “Візіком”; “Нібулон”, представники Національного аграрного університету, Київського національного університету ім. Шевченка, Національного транспортного університету та ін.) було складено перелік із 20 найзатребуваніших професій близького майбутнього.

    1390485156_nayperspektyvnishi-profesiyi2
    Найперспективнішими сьогодні є такі професії:
    маркетолог, інженер комунального обслуговування, інженер з автоматизації виробництва, продавець, ІТ-фахівець, агроінженер, генетик, технолог побутового обслуговування, технолог з виробництва і переробки харчової продукції, юрист (господарське право), енергетик, ветеринар, фармаколог, архітектор, фінансист, логістик, біохімік, практичний психолог, робототехнік, наноінженер.
    Продавці вже зараз потрібні як ніколи. ”З жовтня минулого року продажі дуже міцно зайняли першу позицію за обсягом вакансій на ринку праці. У нашій базі на липень вони становили більше чверті всіх вакансій“, – стверджує директор з маркетингу і PR компанії з підбору персоналу “HeadHunter” Тетяна Топчій.
    Ріст конкуренції і прагнення компаній вписати бренди в історію гарантують попит на маркетологів, особливо з нестандартним мисленням. ”За такими фахівцями почнеться полювання навіть раніше, ніж через п’ять років”, – упевнений генеральний директор одного з найбільших постачальників елітного алкоголю компанії “Перно Рікар Україна” Денис Ошанін. Дефіцит маркетологів буде обумовлений іноземними інвестиціями й відродженням вітчизняного виробництва.

    Джерело:  http://novadoba.com.ua/2494-20-nayperspektyvnishykh-profesiy-cherkaschyny.html