Міжнародний експофорум ресторанно-готельного бізнесу та клінінгу FoReCH 2014

  • Дата публікації: 10.11.2014

06 листопада 2014 року студенти економічного факультету разом з викладачами кафедри туризму та готельно-ресторанної справи к.е.н., доцентом Кожухівською Р.Б. та к.е.н., доцентом Поворознюк І.М. та к.е.н., доцентом Удовенко І.О. відвідали найбільшу виставку сектора HoReCa в Україні — Міжнародний експофорум ресторанно-готельного бізнесу та клінінгу FoReCH 2014.

   
   

Міжнародний експофорум ресторанно-готельного бізнесу та клінінгу FoReCH 2014 — значна та авторитетна подія індустрії гостинності України, на якій професіонали індустрії налагоджують ефективні та взаємовигідні зв’язки між споживачами та постачальниками обладнання, технологій, товарів та послуг для підприємств готельного та ресторанного бізнесу.

Головна мета виставкового проекту — сприяння розвитку готельного та ресторанного бізнесу, підвищенню професійного рівня послуг, що надаються споживачам.

У форумі брало участь більше 170 компаній з 15 регіонів України та 3 зарубіжних країн: Бельгії, Італії та Нідерландів.

На виставці було представлено весь комплекс товарів і послуг для ресторанного та готельного бізнесу, новинки ринку, інноваційні технології та ефективні рішення. Все необхідне для організації або модернізації бізнесу: від декору до професійної техніки.

Насичена програма форуму включала семінари та практичні майстер-класи відомих шеф-кухарів України: шеф-кухаря ресторану «Тіто» м. Одеса фіналістки 3-го сезону «Пекельна кухня» Анни Сергієнко та шеф-консультанта, президента Клубу Шеф-Кухарів Віктора Бондара та закордону: Фабриціо Рігетти, шеф-кухаря готелю Radisson Blu Hotel;   французького шеф-кухаря європейського класу, власника ресторану Chez RV у Парижі Эрве Бурдона; шеф-кухаря світового рівня, переможця конкурсу «Кращий шеф японської та азіатської кухні» Мухаммеда Алі Банна, які з були готові поділитися своїми кулінарними здібностями та досвідом.

Відвідування виставки дозволило студентам не тільки змістовно й цікаво провести час, а й сформувати уміння та навички щодо використання на практиці теоретичного матеріалу з основ туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і клінінгу.

Міні галерея


Березень
Травень