Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Молодь опановує маркетинг!

    Опубліковано 3 роки назад

    фото1

    До уваги студентів економічного факультету УДПУ:

    організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченка “Молодь опановує маркетинг” оголошує конкурс наукових робіт серед студентів 4-го та 5-го курсів вищих навчальних закладів.

    Організатори конкурсу:

    * ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»

    * Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»

    * Компанія TNS Ukraine

    У журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу.

    Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для

    обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій,

    сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.

    Роботи приймаються до 15 березня 2015 року та надсилаються на електронну адресу: marketing_konf@ukr.net, копія – umaukr@mail.ru

    З вимогами можна ознайомитися на сайті: http://uam.in.ua/rus/projects

     Призи конкурсу:

    1-ша премія – 1500 грн.

    2-га премія – 1000 грн.

    3-тя премія – 500 грн.

    Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 22 травня 2015 року.

    За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.фото2