«Бренди і студенти»

  • Дата публікації: 26.03.2015

22 березня 2015 року викладач кафедри маркетингу та управління бізнесом Коган Наталія Юріївна та студенти економічного факультету Петрухіна Любов та Форос Євген відвідали студентську конференцію «Бренди і студенти», яка проходила в Impact Hub (м.Одеса).

Широко поширений стереотип, що великі компанії зацікавлені лише у досвідчених фахівцях, що освіта марна і молодь не потрібна даним підприємствам. Клуб інтелектуальної молоді «А чого?» впевнений у зворотному. З цією метою був організований великий форум «Бренди та студенти», покликаний познайомити керівників компаній-гігантів з активною молоддю.

У роботі конференції можна виділити три блоки проблемних питань:

1) Як бути компанією №1 на ринку?

2) Корпоративна культура або внутрішні секрети роботи компаній.

3) Тренди на ринку праці або як студенту працевлаштуватися?

Протягом цього заходу відбулося неформальне спілкування студентів з керівниками таких успішних та відомих компаній як Яндекс, Ernst&Young, Porsche, ЖАН, Impact Hub, Data Art, City Group, Київстар та інших. Багато хто з молоді, зміг отримати запрошення на роботу. Крім цього, на конференції були присутні фахівці відомого рекрутингового сайту rabota.ua, які розказали, як зараз знайти престижну роботу, і поділилися досвідом як уникнути помилок.

«На конференції ми мали змогу пройти першу співбесіду на ярмарці вакансій. Остання проходила під девізом: «Приходь і будуй кар’єру вже зараз!». Це був цікавий та корисний досвід.» – розказує студентка 4 курсу, Петрухіна Любов.«Ми дізналися про «внутрішню кухню» відомих підприємств, познайомилися особисто з потенційними роботодавцями та отримали максимум задоволення. Крім цього, знайшли ідеї, які можна застосовувати у власному майбутньому бізнесі, зустріли однодумців» – розповідає студент 3 курсу, Форос Євген.

Щиро вдячні кафедрі маркетингу та управління бізнесом та профкому університету, в особі Осадчого Олександра Семеновича, за підтримку в організації поїздки.

Міні галерея


Лютий
Квітень