Брейн-ринг

  • Дата публікації: 23.10.2015

  21 жовтня, в рамках проведення тижня маркетингу, науковим товариством інституту економіки та бізнес-освіти, було організовано інтелектуальну гру «Брейн-ринг». 
В заході взяли участь студенти, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг», та викладачі кафедри маркетингу та управління бізнесом. Гра складалась з трьох раундів. У кожному з них на учасників чекали запитання з різних аспектів маркетингової діяльності та проблемні ситуації, спрямовані на виявлення творчих здібностей студентів щодо розв’язання актуальних проблем майбутньої їх професійної діяльності .Команди вели напружену боротьбу за перемогу. Однак за результатами третього раунду з незначним відривом 29:27 перемогу виборола команда Кузьменко О.А. 

Вітаємо переможців та бажаємо успіхів у їх діяльності!

Міні галерея


Березень
Травень