Україна стане світовим центром туристичного брендингу

  • Дата публікації: 01.04.2016

Фото 1

Україна з 20 по 21 червня 2016 року стане світовим центром туристичного брендингу під час проведення міжнародної туристичної виставки ЮНВТО Про це заявив керівник управління туризму при МЕРТі Іван Ліптуга.

“Генеральний секретар Всесвітньої туристичної організації – Р-н Талеб Ріфаї, після зустрічі міністрів у рамках виставки WTM у Лондоні і нашої презентації теми Народної дипломатії як інструменту брендингу, підтримав ідею проведення міжнародної конференції під егідою ЮНВТО в Україні. Під час нашого офіційного візиту в штаб-квартиру в Мадриді в січні ми закріпили досягнуті домовленості і Київ включили в загальний план заходів на 2016 рік. Сьогодні на сайті ЮНВТО вийшов перший анонс конференції”, – повідомляє Ліптуга.

Сьогодні ведеться активна робота в ЮНВТО щодо розвитку туристичного брендингу територій. «Наша мета створити в Україні Національну мережу туристичних брендів, яка об’єднає туристичні дестинації усіх рівнів за принципом – Країна > Область > Місто > Район > Туристична локація».

Отже, 20 – 21 червня 2016 року в Києві відбудеться “UNWTO Conference on Destination Branding: Destination Branding-keys to building a successful reputation”. У ній візьмуть участь провідні світові спікери з брендінгу та маркетингу країн і міст з: Великобританії, Іспанії, Франції, Швейцарії, Австрії, Нідерландів, Португалії, Словенії та України, а також виступлять ключові спікери із Facebook, Google, TripAdvisor, Expedia, Amadeus, SEGITUR, Phocuswright та інші.

Лютий
Квітень