Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Міні-конференція „Маркетингові дослідження: сучасний стан та проблеми якості ”

    Опубліковано 1 рік назад

    У рамках святкування Дня маркетолога викладачем кафедри маркетингу та управління бізнесом Оленою Валентинівною Гарматюк було проведено міні-конференцію на тему: «Маркетингові дослідження: сучасний етап та проблеми якості» зі студентами ІІІ курсу інституту.

    Захист результатів власних наукових досліджень відбувався у вигляді доповідей та презентацій.

    Сподіваємось, студенти не будуть зупинятися на досягнутому, бажаємо їм плідної праці та нових перемог на ниві наукової діяльності!

    1 3