Науково-практичний семінар «Особливості організації та управління міжнародним бізнесом»

  • Дата публікації: 03.03.2017

Сучасні виклики та перспективи розвитку зовнішньоекономічних зв’язків та міжнародного співробітництва є одним із ключових показників розвитку економіки країни, регіону й міста. Нині неможливо уявити розвиток суспільства без співпраці науки, держави та бізнесу, які об’єднують свої зусилля у питаннях поглиблення міжнародних економічних відносин.

Так, 1 березня 2017 року за ініціативи кафедри маркетингу та управління бізнесом на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти було проведено науково-практичний семінар «Особливості організації та управління міжнародним бізнесом». Метою проведення семінару було об’єднати зусилля влади, науки та бізнесу у напрацюваннях щодо пошуку шляхів розвитку міжнародного співробітництва з урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду. 

Серед гостей у науковому заході взяли участь представники органів місцевої влади:  Ія Чантурія – в.о. начальника відділу економічного розвитку Уманської міської ради, Олег Шиманський – депутат Уманської міської ради; суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності: Анатолій Гнатюк – начальник відділу зовнішньоекономічних зв’язків ПАТ «Уманський завод «Мегометер»», Наталія Кішова – лідер бізнес-групи косметичної компанії Mary Kay;  науковці Діана Соковніна, Клименко Л.І. – доценти Уманського НУС, викладачі, молоді науковці та студенти УДПУ.

Відкрила семінар завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом, к.е.н., доцент Катерина Олійник, яка виокремила основні питання до обговорення та побажала всім плідної й цікавої роботи.

Ія Чантурія розповіла присутнім про пріоритетні цілі Уманської міської влади на 2017 рік, а саме: розширення експортних можливостей підприємств міста, поліпшення позитивного іміджу міста; залучення міжнародної технічної допомоги для реалізації проектів на території міста.

Анатолій Гнатюк, у своєму виступі особливу увагу зосередив на  стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства,  а також розкрив окремі аспекти міжнародного співробітництва ПАТ «Уманський завод «Мегомметр», який реалізує свою продукцію у 57 країн світу.Лідер бізнес-групи косметичної компанії Mary Kay Наталія Кішова, яка має досвід роботи у міжнародній компанії понад 20 років, у своєму виступі зазначила, що нині «Mary Kay» має свої представництва в 35 країнах світу, а досягнутий успіх компанії є результатом ефективного маркетингового плану, який розроблений спільними зусиллями працівників компанії та науковців Гарвардського університету.У обговоренні доповідей активну участь взяли доцент кафедри маркетингу УНУС Діана Соковніна, депутат міської ради Олег Шиманський та інші учасники семінару. Тематика наукового заходу викликала жваву дискусію серед учасників.

Від проведеної зустрічі студенти отримали чимало цікавої та корисної інформації, а науково-педагогічні працівники виокремили альтернативні шляхи розвитку міжнародного співробітництва, а практики – заручилися підтримкою науковців при розробці та реалізації пріоритетних напрямів розвитку міста та підприємств в питаннях інформаційної підтримки бізнес кіл щодо умов виходу на зовнішні ринки, допомоги місцевим виробникам у пошуку міжнародних бізнес партнерів,  організації проведення та участі у роботі форумів, конференцій.

Міні галерея


Березень
Травень