Все про ціноутворення і навіть більше

  • Дата публікації: 28.04.2017

25 квітня 2017 року відбувся науково-методичний семінар на тему: «Ціноутворення: фінансові та маркетингові аспекти», який був організований кафедрою маркетингу та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти.

На семінар були запрошені представник видавничо-поліграфічного центру «Візаві» Юлія Захарчук, заступники директора зі збуту та з мерчандайзингу Уманської філії компанії «Бон Буассон Беверідж» Аліна Заверуха  та Алла Клімова, приватний підприємець Богдан Молодід, доценти кафедри економіки, менеджменту та соціально-гуманітарних дисциплін Уманської філії ПВНЗ «Європейський університет» Оксана Школенко та Алла Гуменюк, викладачі та студенти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.Доповідь Богдана Молодіда на тему: «Прикладні аспекти ціноутворення на підприємствах будівельної галузі» відбувалася в online-режимі. Підприємець поділився власним баченням розвитку ринку будівельних товарів, виокремив основні фактори, що впливають на їх ціну, окреслив перспективи розвитку галузі в сучасних умовах розвитку.Юлія Захарчук на конкретному прикладі показала як розраховується вартість книги чи-то посібника; присутні змогли наочно побачити як змінюється собівартість одиниці продукту під впливом різних факторів, як-то якість паперу, наявність кольорових сторінок, кількість примірників тощо.Презентація «Цінова стратегія компанії «Бон Буассон Беверідж»  Аліни Заверухи та Алли Клімової викликала жваве обговорення серед студентів та викладачів, зокрема присутніх цікавила цінова стратегія компанії в порівнянні з основними конкурентами; особливості маркетингової політики комунікацій та інше.У своїй доповіді доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом Наталія Білошкурська охарактеризувала основні макроекономічні фактори ціноутворення, вплив яких є суттєвим на ринку продовольства в умовах досконалої конкуренції. До таких чинників віднесено інфляцію, кон’юнктуру ринків товарів-замінників, тенденції у добробуті та демографії населення країни. Висновки зроблені виступаючою викликали інтерес як збоку науковців, так і студентів.

Доповідь Інни Король охопила проблеми державного регулювання ціноутворення продовольчих товарів в Україні та його доцільності в сучасних реаліях. Як зазначила доповідач, в умовах, коли більшість громадян витрачають на продукти харчування від 60% до 80%  своїх доходів, відміна державного регулювання на основні групи продовольчих товарів є недоцільною і представляє собою загрозу продовольчій безпеці країни.Проведений семінар вкотре дав змогу учасникам обмінятися досвідом та підкреслив актуальність й доцільність взаємодії сфери бізнесу, науки та освіти. Адже лише така «тріада» здатна забезпечити сприятливі умови для розвитку національної економіки.

Міні галерея


Березень
Травень