В НН Інституті економіки та бізнес-освіти відбувся науково-практичний семінар «Роль маркетингу в розвитку підприємницької діяльності»

  • Дата публікації: 05.03.2018

Сьогодні практично неможливо успішно здійснювати підприємницьку діяльність без застосування маркетингових принципів, інструментів та концепцій. З метою обговорення сучасних завдань маркетингової діяльності підприємств 28 лютого 2018 року за ініціативи кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом було проведено науково-практичний семінар на тему «Роль маркетингу в розвитку підприємницької діяльності».

У роботі науково-практичного семінару взяли участь: керівник уманського філіалу Форвард СВ Андрій Черноус, незалежний професійний консультант з краси, лідер бізнес-групи «MARY KAY» Наталія Макарова, засновники компанії з виготовлення та продажу натуральної косметики для ванної кімнати «VesnA» Анастасія Шевела та Жанна Копайгородська, а також викладачі та студенти НН Інституту економіки та бізнес-освіти.

Захід розпочався з вітального слова Ігоря Бондарука, доцента кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, який підкреслив важливість даного заходу та акцентував увагу на практичних цілях семінару. В ході представлення учасників заходу, приємною несподіванкою для студентів стало те, що усі запрошені   – випускники інституту УДПУ імені Павла Тичини.

Артем Автомеєнко, викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом в своїй доповіді проаналізував ефективність виробничо-збутової діяльності діяльності малих підприємств.

Андрій Черноус ознайомив присутніх з новими підходами процесу планування маркетингової діяльності підприємства на основі вивчення ринку, що значно підвищує можливості реалізації товарів і послуг та отримання високого прибутку в умовах конкуренції.

Наталія Макарова розкрила переваги інтернет-маркетингу у забезпеченні ефективності підприємницької діяльності на прикладі маркетингу бізнес-групи «MARY KAY».

Анастасія Шевела та Жанна Копайгородська розповіли про те, як, ще будучи студентами НН Інституту економіки та бізнес-освіти, заснували власну компанію з виготовлення та продажу натуральної косметики для ванної кімнати «VesnA». Юні підприємці розкрили значення соціального медіа маркетингу як інструменту просування продукту власного виробництва.

По завершенні семінару учасники дійшли висновку, що маркетинг – це успішне майбутнє для тих підприємств, які прагнуть гідно конкурувати своєю продукцією як на внутрішньому, так і на світовому ринках збуту.

Міні галерея


Лютий
Квітень