Гарматюк Олена Валентинівна

  • Дата оновлення: 18.10.2023

Гарматюк Олена Валентинівна        

[email protected]

 У 2007 році закінчила Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», м. Київ за спеціальністю «Економіка підприємства» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр».

У 2011 р. отримала диплом спеціаліста за спеціальністю «Фінанси і кредит» в Приватному вищому навчальному закладі «Європейський університет», м. Київ.

У 2017 р. отримала диплом спеціаліста з відзнакою за спеціальністю «Маркетинг» в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

У 2023 році захистила дисертацію на тему «Управління збутовою діяльністю фармацевтичних підприємств», присвоєно науковий ступінь доктора філософії за спеціальністю 073 Менеджмент.

Сфера наукових інтересів: маркетинг, маркетингова політика розподілу, прогнозування збуту, канали розподілу, маркетингова політика комунікацій.

Захоплення: читання.

Основні публікації:

  1. Motorniuk, U., Synytsia, S., Dydiv, I., Lakiza, V., Garmatiuk, O. Strategic guidelines for planning the sustainable development of the socio-economic system by ensuring effective personnel management in the economic security. International Journal of Sustainable Development and Planning, 2023. Vol. 18, No. 4, pp. 1161-1166. https://doi.org/10.18280/ijsdp.180420 https://www.iieta.org/journals/ijsdp/paper/10.18280/ijsdp.180420 (Scopus)
  2. Tereshchenko, E., Shkolenko, O., Blakyta, H., Miniailo, O., Pravdyvtsev , P., & Garmatiuk, O. FORMATION OF A RATIONAL STRUCTURE FOR MANAGING THE DYNAMIC CAPABILITIES OF THE ENTERPRISE’S HUMAN RESOURCES POTENTIAL. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice3(50), 2023. 487–499. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4041 (Scopus)
  3. Melnychuk Y., Chvertko L., Korniienko T., Vinnytska O., Garmatiuk O. Аnalysis of the Factors Influencing the Market of Insurance Services in Life Insurance. TEM Journal. 2019. Issue 8(1). P. 201–206. DOI: https://doi.org/ 10.18421/TEM81-28. URL: https://www.temjournal.com/content/81/TEMJournal February2019_201_206.pdf (Scopus)
  4. Гарматюк О.В. Формування стратегії розвитку інтернет-реклами фармацевтичної продукції. Економіка та суспільство. 2023. No 53. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2709
    DOI: 10.32782/2524-0072/2023-53-83 Категорія Б
  5. Гарматюк О. Оцінка ефективності збутової діяльності фармацевтичних підприємств. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 48. DOI: https://doi.org/ 10.32782/2524-0072/2023-48-54. 5. Категорія Б
  6. Гарматюк О. В. Оцінювання індикаторів прибутковості бізнесу як показника ефективності збутової діяльності фармацевтичних підприємств. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. Т. 8. № 1. С. 174–179. DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2023-1-25 Категорія Б
  7. Гарматюк О. Аналіз сучасних тенденцій товарообороту фармацевтичної продукції. Економічні горизонти. 2022. Вип. 2(20). С. 125–132. DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(20).2022.275008 Категорія Б
  8. Гуменюк А., & Гарматюк О. The effectiveness of the use of public relations tools in the pharmaceutical market. Modern Engineering and Innovative Technologies, 2023. 4(25-04), 112–116. DOI: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-25-04-122

 



Березень
Травень