Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування

    Опубліковано 1 рік назад

    Бізнес — це коли величезне Адріатичне  море розливають в флакончики по 10 мл і успішно продають в аптеках по 3 у.о.

    Єлена Єрмолова

    Наближається «золота ера» фармацевтики!

    Так, за результатами міжнародних досліджень до 2020 р. обсяги продажу ліків у світі зростуть у півтора рази, порівняно з нинішніми (звіт PwC «Pharma 2020: From vision to decision»). Причиною цього є зростання кількості населення та тривалості життя (значний відсоток споживачів ліків складають люди після 60 років), підвищення рівня медичного обслуговування, науково-технічні досягнення фармацевтики та інше.

    Обравши напрям підготовки «Маркетинг» зі спеціалізацією «Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування», Ви отримаєте знання, що відповідають державним освітнім стандартам з напряму підготовки «Маркетинг» та специфічні знання з роботи фармацевтичного ринку.

    Випускник з цією спеціалізацією може працювати в системі провідних фармацевтичних підприємств, аптек та аптечних баз; на оптових комерційно-посередницьких медичних фірмах; закордонних представництвах фірм-виробників; рекламних агентствах.

    Випускник готується для роботи в системі:

    • провідних фармацевтичних підприємств у аптеках та аптечних базах;
    • оптових комерційно-посередницьких медичних фірмах;
    • закордонних представництв фірм-виробників;
    • рекламних агенств.

    Опанувавши цю спеціалізацію, Ви зможете обіймати посади:

    медичного, торговельного, регіонального представника фармацевтичних фірм;

    • керівника підрозділів маркетингу медичних закладів;
    • менеджера в системі охорони здоров’я та соціальній допомозі;
    • менеджера з інформації в сфері медичного обслуговування;
    • експерта з дослідження ринку медичних послуг;
    • менеджера з питань комерційної діяльності та управління медичним закладом;
    • фахівець у сфері маркетингу та аптечних баз;
    • медичного, торговельного, регіонального представника фармацевтичних фірм;
    • фахівець із дослідження ринку медичних послуг;
    • викладач вищого навчального закладу.

    До професійних обов’язків фахівця з цією спеціалізацією входять:

    • дослідження ринку медичних товарів та послуг;
    • маркетингове обґрунтування цінової та асортиментної політики на лікарські засоби;
    • удосконалення системи збуту лікарських препаратів фармацевтичними підприємствами;
    • оптимізація комерційно-виробничої діяльності фармацевтичних компаній на принципах маркетингового та логістичного управління.

    Календар

    Лютий 2018
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Січ    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728  

    Вітаємо

    Вітаємо