Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування

  • Дата оновлення: 26.10.2016

Бізнес — це коли величезне Адріатичне  море розливають в флакончики по 10 мл і успішно продають в аптеках по 3 у.о.

Єлена Єрмолова

Наближається «золота ера» фармацевтики!

Так, за результатами міжнародних досліджень до 2020 р. обсяги продажу ліків у світі зростуть у півтора рази, порівняно з нинішніми (звіт PwC «Pharma 2020: From vision to decision»). Причиною цього є зростання кількості населення та тривалості життя (значний відсоток споживачів ліків складають люди після 60 років), підвищення рівня медичного обслуговування, науково-технічні досягнення фармацевтики та інше.

Обравши напрям підготовки «Маркетинг» зі спеціалізацією «Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування», Ви отримаєте знання, що відповідають державним освітнім стандартам з напряму підготовки «Маркетинг» та специфічні знання з роботи фармацевтичного ринку.

Випускник з цією спеціалізацією може працювати в системі провідних фармацевтичних підприємств, аптек та аптечних баз; на оптових комерційно-посередницьких медичних фірмах; закордонних представництвах фірм-виробників; рекламних агентствах.

Випускник готується для роботи в системі:

  • провідних фармацевтичних підприємств у аптеках та аптечних базах;
  • оптових комерційно-посередницьких медичних фірмах;
  • закордонних представництв фірм-виробників;
  • рекламних агенств.

Опанувавши цю спеціалізацію, Ви зможете обіймати посади:

медичного, торговельного, регіонального представника фармацевтичних фірм;

  • керівника підрозділів маркетингу медичних закладів;
  • менеджера в системі охорони здоров’я та соціальній допомозі;
  • менеджера з інформації в сфері медичного обслуговування;
  • експерта з дослідження ринку медичних послуг;
  • менеджера з питань комерційної діяльності та управління медичним закладом;
  • фахівець у сфері маркетингу та аптечних баз;
  • медичного, торговельного, регіонального представника фармацевтичних фірм;
  • фахівець із дослідження ринку медичних послуг;
  • викладач вищого навчального закладу.

До професійних обов’язків фахівця з цією спеціалізацією входять:

  • дослідження ринку медичних товарів та послуг;
  • маркетингове обґрунтування цінової та асортиментної політики на лікарські засоби;
  • удосконалення системи збуту лікарських препаратів фармацевтичними підприємствами;
  • оптимізація комерційно-виробничої діяльності фармацевтичних компаній на принципах маркетингового та логістичного управління.
Лютий
Квітень