Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Маркетинг

    Опубліковано 3 роки назад

    Обравши спеціальність «Маркетинг», Ви маєте змогу оволодіти навичками та компетенціями з:

    • формування цінової політики підприємства;
    • проведення комплексних маркетингових досліджень ринків збуту;
    • формування рекламної компанії фірми;
    • побудови системи управління, перепрофілювання та диверсифікації бізнесу;
    • підготовки та реалізації нових бізнес проектів.

    Додатково Ви можете отримати одну чи декілька спеціалізацій (назва відповідної спеціалізації зазначається в додатку до диплома):

    • товарознавство в митній справі;
    • маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування;
    • товарознавство та комерційна діяльність.

    Випускники спеціальності

    «Маркетинг»

    можуть обіймати посади:

    • начальника відділу розмитнення товарів іноземного виробництва;
    • митного брокера;
    • консультанта з митних питань у консалтингових фірмах;
    • інспектора-товарознавця митниці;
    • медичного, торговельного, регіонального представника фармацевтичних фірм;
    • менеджера з охорони здоров’я та соціальній допомозі;
    • менеджера з питань комерційної діяльності та управління медичного закладу;
    • начальника відділу із захисту прав споживачів;
    • комерційного агента;
    • аудитора з маркетингової діяльності;
    • керівника рекламних агентств;
    • консультанта з маркетингу, збуту, логістики.

    Вимоги до зарахування: на конкурсній основі за результатами співбесіди з вступного випробування з географії.

    Форма навчання:  заочна.

    Тривалість навчання: для отримання ОКР «Спеціаліст» складає 2 роки.

    Кваліфікація, що присвоюється: спеціаліст з маркетингу.