Маркетинг

  • Дата оновлення: 16.02.2017

Маркетинг – це економічна діяльність, спрямована на стимулювання ринкового попиту та досягнення цілей фірми в конкурентному середовищі через максимальне задоволення потреб споживачів.
Маркетолог – це спеціаліст з вивчення ринку, потреб і переваг споживачів (товару, іміджу, діяльності компанії в цілому тощо). Він оцінює, яка продукція матиме попит і чому, пропонує шляхи просування нового товару або можливості збільшення продажу існуючого, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкурентів, проводить моніторинг галузі, організовує роботу дослідницької команди, яка з’ясовує погляди потенційних покупців, обробляє отриману інформацію, робить прогноз і складає рекомендації.
Основне завдання маркетолога – домогтися максимального прибутку компанії з урахуванням її реальних можливостей. Від нього залежить, скільки і якої продукції компанія зробить, скільки продасть, а головне – хто стане покупцем цієї продукції. Підвищеним попитом на ринку праці користується професія «директор з маркетингу» – сильний лідер, який володіє досвідом успішних маркетингових кампаній. Обов’язки маркетолога можуть включати широке коло завдань: розробка планів просування продукції, визначення бюджету маркетингових кампаній, аналіз цільової аудиторії, прогноз коливань попиту і пропозиції на ринках товарів і послуг, організація маркетингових досліджень.
Професія маркетолога вимагає комунікабельності, ініціативності, вміння творчо вирішувати непрості завдання.

Спеціалізації:

  • Товарознавство та експертиза у митній справі
  • Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування

МІСЦЕ РОБОТИ ВИПУСКНИКІВ:

  • Державна митна служба України
  • оптові комерційно-посередницькі медичні фірми
  • рекламні агентства
  • комерційні служби підприємств

ПОСАДИ, НА ЯКИХ ПРАЦЮЮТЬ ФАХІВЦІ:

  • маркетолог
  • маркетолог-аналітик
  • бренд-менеджер
  • менеджер зі збуту
  • менеджер з реклами
  • PR- менеджер
  • директор з маркетингу
  • працівник рекламного агентства
  • спеціаліст відділу маркетингу підприємства
  • спеціаліст з маркетингових досліджень
  • спеціаліст з логістики і товарно-цінової політики
  • спеціаліст з аналізу та планування маркетингової діяльності
  • менеджер у сфері операцій з нерухомістю
  • менеджера-консультант з питань комерційної діяльності та управління
  • менеджер з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
  • фахівець зі зв’язків з громадськістю
  • арт-директор
Березень
Травень