Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Маркетинг

    Опубліковано 1 рік назад

    Маркетинг – це економічна діяльність, спрямована на стимулювання ринкового попиту та досягнення цілей фірми в конкурентному середовищі через максимальне задоволення потреб споживачів.
    Маркетолог – це спеціаліст з вивчення ринку, потреб і переваг споживачів (товару, іміджу, діяльності компанії в цілому тощо). Він оцінює, яка продукція матиме попит і чому, пропонує шляхи просування нового товару або можливості збільшення продажу існуючого, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкурентів, проводить моніторинг галузі, організовує роботу дослідницької команди, яка з’ясовує погляди потенційних покупців, обробляє отриману інформацію, робить прогноз і складає рекомендації.
    Основне завдання маркетолога – домогтися максимального прибутку компанії з урахуванням її реальних можливостей. Від нього залежить, скільки і якої продукції компанія зробить, скільки продасть, а головне – хто стане покупцем цієї продукції. Підвищеним попитом на ринку праці користується професія «директор з маркетингу» – сильний лідер, який володіє досвідом успішних маркетингових кампаній. Обов’язки маркетолога можуть включати широке коло завдань: розробка планів просування продукції, визначення бюджету маркетингових кампаній, аналіз цільової аудиторії, прогноз коливань попиту і пропозиції на ринках товарів і послуг, організація маркетингових досліджень.
    Професія маркетолога вимагає комунікабельності, ініціативності, вміння творчо вирішувати непрості завдання.

    Спеціалізації:

    • Товарознавство та експертиза у митній справі
    • Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування

    МІСЦЕ РОБОТИ ВИПУСКНИКІВ:

    • Державна митна служба України
    • оптові комерційно-посередницькі медичні фірми
    • рекламні агентства
    • комерційні служби підприємств

    ПОСАДИ, НА ЯКИХ ПРАЦЮЮТЬ ФАХІВЦІ:

    • маркетолог
    • маркетолог-аналітик
    • бренд-менеджер
    • менеджер зі збуту
    • менеджер з реклами
    • PR- менеджер
    • директор з маркетингу
    • працівник рекламного агентства
    • спеціаліст відділу маркетингу підприємства
    • спеціаліст з маркетингових досліджень
    • спеціаліст з логістики і товарно-цінової політики
    • спеціаліст з аналізу та планування маркетингової діяльності
    • менеджер у сфері операцій з нерухомістю
    • менеджера-консультант з питань комерційної діяльності та управління
    • менеджер з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
    • фахівець зі зв’язків з громадськістю
    • арт-директор

    Календар

    Лютий 2018
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Січ    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728  

    Вітаємо

    Вітаємо