Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування

    Опубліковано 3 роки назад

    Бизнес — это когда огромное Адриатическое море разливают во флакончики по 10 мл и успешно продают в аптеках по 3 у.е.

    Елена Ермолова

    Наближається «золота ера» фармацевтики!

    Так, за результатами міжнародних досліджень до 2020 р. обсяги продажу ліків у світі зростуть у півтора рази, порівняно з нинішніми (звіт PwC «Pharma 2020: From vision to decision»). Причиною цього є зростання кількості населення та тривалості життя (значний відсоток споживачів ліків складають люди після 60 років), підвищення рівня медичного обслуговування, науково-технічні досягнення фармацевтики та інше.

    Обравши напрям підготовки «Маркетинг» зі спеціалізацією «Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування», Ви отримаєте знання, що відповідають державним освітнім стандартам з напряму підготовки «Маркетинг» та специфічні знання з роботи фармацевтичного ринку.

    Випускник з цією спеціалізацією може працювати в системі провідних фармацевтичних підприємств, аптек та аптечних баз; на оптових комерційно-посередницьких медичних фірмах; закордонних представництвах фірм-виробників; рекламних агентствах.

    Опанувавши цю спеціалізацію, Ви зможете обіймати посади:

    • медичного, торговельного, регіонального представника фармацевтичних фірм;
    • керівника підрозділів маркетингу медичних закладів;
    • менеджера в системі охорони здоров’я;
    • менеджера з інформації в сфері медичного обслуговування;
    • експерта з дослідження ринку медичних послуг;
    • менеджера з питань комерційної діяльності та управління медичним закладом.

    До професійних обов’язків фахівця з цією спеціалізацією входять:

    • дослідження ринку медичних товарів та послуг;
    • маркетингове обґрунтування цінової та асортиментної політики на лікарські засоби;
    • удосконалення системи збуту лікарських препаратів фармацевтичними підприємствами;
    • оптимізація комерційно-виробничої діяльності фармацевтичних компаній на принципах маркетингового та логістичного управління.